Нећу да бригам, хоћу да се играм!

Овогодишњи мото Дечје недеље је „Нећу да бригам, хоћу да се играм“.  У складу са тим сваког дана поред утврђеног плана одвојићемо време за по једну игру у учионици у трајању од барем десетак минута.

Прва наша игрица је – Ко сам ја?decja-nedelja

На папире написати имена знаменитих личности, затим имена која сви ученици знају из света анимираног или играног филма, као и личности из окружења.

На пример, можете да напишете

Никола Тесла

Вук Караџић

Новак Ђоковић

Васпитачица _____________

Леонтина

Бетмен

Супермен

Хари Потер

Ученику кога изаберемо бројалицом или на сличан начин на леђа залепимо име личности.

Сви ученици осим одабраног прочитају о коме се ради и могу да употребе само две речи ДА и НЕ.

Наравно одабрани ученик нема појма о коме се ради  и почиње питањима.

Јесам ли ја жена?

Да ли сам ја спортиста?

После откривања о коме се ради игру наставља други ученик.

 

 

Categories: Идеје | Оставите коментар

Кретање чланака

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

