Слова – ИОП подршка

dsc04966Материјал који можете користити за ИОП.

Сваки листић садржи:

Слово са смером потеза приликом писања;

Слике које могу да се боје и користе за гласовну анализу;

Слова и кратке речи речи (до четири слова);

Линије за елементе слова, писање слова или речи;

 

Преузимање материјала: 1-А 2-М 3-И 4-Т 5-О 6-Н 7-С 8-Е 9-Ј 10-Р 11-У 12-Ш 13-Л 14-Љ 15-Г 16-П 17-З 18-В 19-К 20-Д 21-Б 22-Ч 23-Ћ 24-Х 25-Ж 26-Ф 27-Ц 28-Њ 29-Ђ 30-Џ

 

Због проблема са преузимањем поново постављам материјале 22-Ч  23 -Ћ 24-Х  25-Ж 26-Ф

Categories: За ученике, За учитеље | 5 коментара

Кретање чланака

5 thoughts on “Слова – ИОП подршка

  1. Tatjana

    Divni su vam materijali! Posebno mi se dopadaju slova cirilice. Mozete li mi pomoci-molim Vas- da otvorim i slova:ћ,х,ж и ф.
    Хвала на дивним идејама.

    • Хвала. Покушајте поново да их преузмете, поставила сам их опет. Уколико не успете јавите ми, послаћу Вам на Вашу електронску адресу. Поздрав🙂

      • Зорана Бијеловић

        Одличан материјал, као и увек. Као ни Ђурђица Стојковић не могу да преузмем слова 22-26.броја. Хвала вам

      • Поставила сам Вам испод поново материјале 22,23,24,25 и 26. Јавите ми да ли сте успели. Поздрав и срећан рад.
        Ђурђица Стојковић

  2. Зорана Бијеловић

    Пуно вам хвала. Сада су сва слова на броју.

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

