Иницијални тестови за други и четврти разред

 После више од два месеца ево да навратим на мој блог. Приметила сам да је било заиста вредних колега који су се нарадили током лета, њима капа доле.

Потражила сам у рачунару нешто чиме бих и ја дала свој допринос…  Inicijalni

II Inicijalni test Srpski jezik

II Inicijalni test Matematika

II Inicijalni test Svet oko nas

IV Inicijalni test Srpski jezik

IV Inicijalni test Matematika

IV Inicijalni test Priroda i drustvo

 

Categories: За учитеље | 2 коментара

Кретање чланака

2 thoughts on “Иницијални тестови за други и четврти разред

  1. Hvala, nama baš treba ovo za 2.raz.Nisam ni znala da se ti testovi rade i u nižim razredima… U trećem se, predpostavljam, ne rade?
    Poz!

  2. Drago mi je što će Vam koristiti. Inicijalni testovi se rade i u trećem razredu, međutim, ja imam treći a pratioci bloga su i moji učenici pa ne mogu da ih objavim. Ipak i oni nisu bez podrške. Za njih na strani Treći razred ima materijal pod nazivom Naučili smo u drugom razredu….
    Pozdrav🙂

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

