Нови алат – Лино

Открила сам један интересантан, бесплатан алат, за постављање стикера и дизајнирање паноа, што пружа велики број могућности наставницима и ученицима.
Није компликовано, за неких пола сата успела сам да поставим свој први ЛИНО садржај.
Задатке из додатне наставе сам „налепила“ на нову платформу и чини ми се да ће ђацима бити интересантно.

Клик на квадрат да бисте погледали:

Пролећна математика

 

И наравно…
Хвала посетиоцима за два милиона прегледа за мање од две године, колико овај блог постоји.

Categories: Идеје | 7 коментара

Кретање чланака

7 thoughts on “Нови алат – Лино

  1. Наравно да толико „прегледамо“ блог, кад је СЈАЈАН!🙂 Свака част, Ђурђице!

  2. Честитке за толику посећеност, дефинитивно заслужује.🙂

  3. Najbolji blog na koji sam naisla!

  4. Хвала на лепим речима!🙂

  5. dpametnice

    Наравно да заслужује толико и још већу посећеност! Свака част! 🙂

  6. Сјајно! Начели смо трећи милион! Честитам!

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

