Покуда или похвала

Синоћ, док сам прегледала коментаре, видела сам да је у непожељне залутао један врло необичан. Заправо, у питању је обавештење да је блог „Испеци па реци деци“ представљен на сајту Компјутер библиотека. Испод је у најави књига, уствари уџбеник Naučite WordPress.

Ово бих могла да протумачим двојако: или ми препоручују да савладам тајне вордпреса или је сам блог модел за успешно коришћење ове платформе. Искрено, више ми се свиђа ово друго.

Да бисте погледали чланак кликните нас слику испод.

Categories: Актуелности | 19 коментара

Кретање чланака

19 thoughts on “Покуда или похвала

  1. Повратни пинг: Покуда или похвала | hamdtehno

  2. Похвала је ,сигурно!

    • Хвала, Нено! Данас су ме обавестили да су поставили са жељом да покажу како се која тема вордпреса користи у пракси и да је како кажу… „одличан пример“…
      Шта рећи, него да похвала годи…
      Вероватно ће пратити и остале вордпрес теме које су блогери поставили, зато не треба да се изненадите када Вам блог осване код њих. Поздрав🙂

  3. Wojciech

    Za primer. Bravo!

  4. Čestitke od srca!
    Meni je godilo kad sam se našao na njihovoj listi.

  5. Дивно је оно што радите, ово је само још један доказ! Честитам!!!🙂

      • Хвала Вама, ја имам другака и много нам помажете свакодневно!🙂

      • Другаци су нам некако најмоћнији. Када се искобељају из помало заморног сабирања и одузимања и стигну до таблице, осетићете то. Исто тако и латиница у односу на почетничке муке у првом разреду око писња, све делује само као надоградња. А Свет око нас, довољно је само рећи да нема радозналијег бића од осмогодишњака кад се враћа из школе, свуд завири, све га интересује. Све у свему, њихове могућности су баш велике а очекивања нису у наредној зони развоја. Зато, поздрав за једног свемоћног другака.

      • 🙂 Хвала, заиста сте дивни!🙂🙂🙂

  6. ПОХВАЛА😀

  7. Čestitamo vam, jer je vest o vašem blogu već pročitana 333 puta. Urednik „Kompjuter biblioteke“ Mihailo Šolajić

  8. Ja sam ovaj tekst shvatila, da su vas pohvalili, i dali kao dobar primer, odnosno podstrek bas deci , a i odraslima🙂 Super ste, samo napred 🙂

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

