Дечији распуст

Распуст је дететов одмор. Потребан је сваком детету школског узраста, без обзира који је разред, колико воли школу и какве су му оцене.

Временска дистанца од неког догађаја или животног периода утиче да тај исти догађај данас сагледавамо другачије него какав је био у тренутку дешавања. Тако, многи родитељи мисле о свом школовању као идиличном периоду, златном добу свог одрастања. Међутим, школа није лака, учење није једина обавеза вашег детета, нити је сигурно да ће од колевке па до … бити најлепше управо ђачко доба.

Уосталом, чињеница колико деца жељно чекају распуст довољно говори колико им је он потребан. Зато, дозволите детету да предахне и дајте му шансу да се “излудује”. Пустите га да скаче, јурца, трчи, односно, да прича, понаша се и мисли као дете. Оно то и јесте иако школа успева да децу пребрзо уозбиљи, затрпавајући их великом количином информација, задатака, обавеза.

Уколико путујете, направите план авантуре (шта ћете ког дана радити, куда све ићи, шта све обићи…). Овај план направите заједно са дететом јер тако уносите дозу радости, ишчекивања и пре самог поласка. Понесите на пут његове омиљене играчке, али и књиге, папир, бојице, друштвене игре (згодне за случај лошег времена или болести), тј. све оно што ће вама и детету омогућити заједничко уживање….

Погледати више ОВДЕ.

 

Categories: За родитеље | 15 коментара

Кретање чланака

15 thoughts on “Дечији распуст

  1. Link „ovde“ ne funkcioniše. Bar meni.
    Pozdrav

  2. Иако код мене функционише, поново сам га повезала са сајтом Мама и беба, покушајте сада. Поздрав🙂

  3. Raspust – VAMOS A LA PLAYA!
    Raspust me podseća na moj rodjendan, lubenicu i more😉

    • Onda: Srećan nastupajući rođendan, uživajte u lubenicama i moru… jer stigao je RASPUST.
      Mene on podseća na detinjstvo, jer nikada se nisam tako radovala raspustu kao u to doba kad je igra počinjala u ranim jutarnjum satima a prekidala se samo kada bi nas baka vilknula na ručak ili večeru….a roditelje bismo viđali samo pred spavanje… Bili smo voljeni bez gušenja i rešavanja naših problema… To, ako se neko potuče nije bilo nasilje, sutra bismo svi ispočetka bili drugari bez medijatora i uplitanja roditelja. Naši roditelji su bili jednostavni, bez potrebe da se spuštaju na naš nivo, dostojanstveni i vredni… takvi smo i mi želeli da budemo kad odrastemo… kada prođu divni raspusti…

      • Draga, zašto nam raspust ne bude svaki dan.
        Kako to tako lepo pričaš, to je isto kao kad opisuješ moj nekadašnji a i sadašnji život. Od detinjstva mi se malo toga promenilo – i danas se čak igram ispred zgrade s tom razlikom da je umesto lastiša došao pas. Svi moji drugari su ostali isti, kao i ja, srećom. Neki od njih imaju i svoju decu, pa to sve zajedno bude još lepše… Jednostavno baš nam je lepo, kao na raspustu.

      • Svaka čast, Ana! U poslednje vreme uz decu preživljavam njihove brige! Poslednji pismeni zadaci i zaključivanje ocena. Kod lične dece prijemni za čuvenu Karlovačku gimnaziju, uspešno odrađen, uz mnogo brige, maturski ispit za dva dana, na kome dete želi da ostvari što bolji rezultat. Starije dete koje juri neki svoj uspeh zbog upisa na fakultet… A kad sve to prođe, odmorićemo se… iz sve snage… to je čvrsto obećanje🙂

  4. Повратни пинг: Што пропустили, што окаснили, али надокнађујемо « Био-блог

  5. I am a retired teacher here in the United States and always enjoy learning more about education in other countries. Recess is one of our children’s favorite times of the day when they can run outside and play freely. Keep up the great blogs as I want to learn more!

  6. Necu svaki dan biti ovde i ovo nije moja E posta ali i ako sam mala nekako volim skolu kada sam u njoj zaboravim sve ono sto me plasi i uvek naucim nesto novo.A volim i raspust ustvari mnogo ga volim ali to ne znaci da sve iz skole treba zaboraviti povremeno citam lektire i vezbam matematiku.

  7. Драга Ана, ја сам срећна када чујем да деца воле школу, волим је и ја и у њој ћу провести већи део живота. Видим да си ти вредна девојчица и желим ти много успеха и мноштво неоткривениох тајни да откријеш кроз своје школовање. Велики поздрав теби и твојој породици која је заслужна за такву мудрицу.

  8. Мислим да је школа права ствар.Нека деца не воле школу немам појма што.

  9. Још мало Ана па почиње нова школска година. Сигурна сам да су те се сви ужелели и другари и учитељица. Желим ти успешан и срећан почетак нове школске године.

  10. Hvala puno!Jedva cekam skolu.Skolu volim jer imam obaveze i nikad mi nije dosadno.

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

