Логички задаци

Categories: За учитеље | 12 коментара

Кретање чланака

12 thoughts on “Логички задаци

  1. 1)Sestra ima za 3 više jabuka.2)Imaju pet krakova3)Treba rezati 5 puta4)Na netačna pitanja 5)Nemo+e se reći ni 5i7 su 13 ni 5i7 jesu trines,jer 7i5 su 12 6)Ima 8.dece. 7)Svaki čovek je čekao 2 sata

  2. huhu al su neka pitanja!!!
    nista posebno

  3. Dimitrije

    ja sam drugi razred osnovne skole i resio sam ovo za 5 minuta!

  4. Milun Mićanović

    ja sam milun micanovic i prvi sam razred +5 i rjesio sam za manje od minut

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

